Systemy e-commerce

Zalety naszej platformy eCommerce


Oferowany przez nas sklep internetowy oparty jest na wydajnej i nowoczesnej platformie eCommerce wykorzystującej najnowsze technologie: Microsoft ASP.NET MVC i bazy danych MS SQL.

  • możliwość dopasowania rozwiązań pod indywidualne potrzeby klienta
  • możliwość rozbudowy systemu w dowolnym momencie
  • zaawansowane funkcje zarządzające sprzedażą
  • automatyzacja procesów sprzedażowych
  • rozbudowany marketing zwiększający sprzedaż
  • opieka i doradztwo na każdym etapie współpracy

Sklep demonstracyjny

Zapraszamy do sklpeu demonstracyjnego. Po zalogowaniu można się zapoznać z funkcjonalnościami sklepu oraz wyglądem panelu administracyjnego. 

Przejdź do sklepu demo

Oryginalna, responsywna szata graficzna

Każdemu Klientowi oferujemy opracowanie indywidualnego projektu graficznego sklepu dostosowanego do konkretnej branży i grupy docelowej. Dbamy o każdy detal, mając jednocześnie na uwadze zachowanie najlepszych standardów UI (User Interface). Przywiązujemy szczególną wagę do mobilnej wersji sklepu internetowego. Zadbaliśmy o intuicyjne mechanizmy, które pozwalają Klientowi mobilnemu sprawnie poruszać się po sklepie oraz o przejrzysty i prosty proces zakupowy. Projektowane przez nas sklepy w technologii RWD (Responsive Web Design) funkcjonują poprawnie i prezentują się dobrze niezależnie od systemu operacyjnego i rozdzielczości urządzenia.

Przed przystąpieniem do prac graficznych przeprowadzamy szczegółowy wywiad z Klientem, aby jak najlepiej poznać jego oczekiwania i upodobania. Analizujemy również witryny konkurencji badając ich słabe i mocne strony. Nad projektem pracujemy do całkowitej akceptacji Klienta. Naszym zadaniem jest stworzyć wyjątkową szatę graficzną, która podkreśli charakter marki oraz wyróżni ją wśród konkurencji przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów użyteczności.

Personalizacja treści w oparciu o marketing automation

Personalizacja w e-commerce to aktualnie jeden z najważniejszych czynników wpływających na poziom konwersji. Klienci chcą być traktowani wyjątkowo i często odrzucają komunikaty, które nie są zindywidualizowane. Stworzony przez nas system e-commerce umożliwia wykorzystanie personalizowanych treści na wielu etapach wizyty w sklepie oraz w kanałach posprzedażowych (e-mail, SMS). Przekaz może być realizowany na wiele sposobów takich jak: banery, dodatkowe elementy w treści witryny, okienka pojawiające się w zaplanowanym przez nas momencie czy indywidualne treści w panelu klienta.

Przykłady zastosowania w sklepie internetowym

 

Nowym (niezarejestrowanym) klientom możemy wyświetlać treści zachęcające do zapisania się do naszego Newslettera lub dołączenia do Programu Lojalnościowego. Dodatkowo możemy wyświetlić produkty według zaplanowanego wcześniej klucza (np.: bestsellery, wybrane produkty będące na promocji, najczęściej kupowane…)

 

Możemy przygotować spersonalizowane powitanie dla powracającego klienta i pokazać mu produkty, które uzupełnią jego wcześniejsze zakupy. Dodatkowo możemy poinformować go o aktualnym stanie konta w Programie Lojalnościowym lub zachęcić do polecania naszego sklepu w zamian za dodatkowe korzyści.

 

Dzięki odpowiedniej konfiguracji automatycznych e-maili możemy przypominać się klientom, którzy dokonali zakupu w sklepie wysyłając oferty na produkty z interesującej klienta kategorii. Moment wysłania maila może być zaplanowany np.: w oparciu o czas zużycia danego produktu. System może również automatycznie informować klienta o nowościach, promocjach lub nowych treściach w witrynie (poradniki, artykuły na blogu).

 

Każdy klient, który poda datę urodzenia w trakcie rejestracji może otrzymać od nas spersonalizowane życzenia w dniu urodzin wraz z przygotowaną specjalnie ofertą Wybór konkretnych narzędzi oraz ich konfiguracja są każdorazowo dostosowane do potrzeb i wymagań Klienta oraz specyfiki branży.

Wygodne wyszukiwanie i rozbudowana prezentacja produktu

Klienci odwiedzający sklep internetowy chcą szybko i sprawnie dokonać zakupów stąd możliwość szybkiego i prostego odnalezienia interesującego produktu jest kluczowa. Stworzony przez nas system daje klientom możliwość skorzystania z pełnotekstowej wyszukiwarki produktów. Zaawansowane filtrowanie umożliwia wyszukiwanie produktów według różnych atrybutów (kolor, rozmiar, materiał…) oraz ograniczenie wyników do żądanego zakresu cenowego lub dostępności. Możesz ułatwić klientom poszukiwania grupując oferowane produkty w kategorie, kolekcje lub zestawy.

Kartoteka (strona) produktu to najczęściej miejsce gdzie trafiają potencjalni klienci kierowani z linków sponsorowanych Google, reklam w mediach społecznościowych czy Google Merchant. Staje się ona zatem wizytówką naszego sklepu, a jej wygląd i funkcjonalność przekładają się bezpośrednio na poziom konwersji w sklepie internetowym. Naszym Klientom oferujemy możliwość stworzenia strony produktowej dopasowanej ściśle do charakterystyki oferowanego produktu. Zdjęcie produktu i krótki opis to już dziś zdecydowanie za mało. Klient, który nie znajdzie wyczerpujących informacji na temat interesującego go produktu opuści nasz sklep i zapewne dokona zakupu u konkurencji.

Nasz system umożliwia uzupełnienie strony produktu o różnorodne treści, które zwiększają zainteresowanie klienta i zachęcają go do zakupu.

Przykłady elementów wzbogacających stronę produktu, które wpływają na zwiększenie wartości zakupów i wzrost konwersji:

  • wielozdjęciowa galeria z możliwością powiększania zdjęcia
  • prezentacja video
  • rozszerzony opis produktu (np.: wzbogacony o atrybuty, informacje o producencie…)
  • porady dotyczące zastosowania produktu
  • treści edukacyjne w postaci materiałów video lub infografik
  • opinie innych użytkowników
  • cross-selling i up-selling , czyli proponowanie klientowi produktów uzupełniających oraz produktu lepszej jakości
  • podstawowe informacje dotyczące czasu, kosztu i metod wysyłki oraz sposobów płatności
  • podstawowe informacje dotyczące bezpieczeństwa zakupów i warunków zwrotu wymagań Klienta oraz specyfiki branży.

Rozbudowany moduł promocji, rabatów i wyprzedaży

Klienci poszukujący produktów i usług w sieci oczekują atrakcyjnych ofert promocyjnych i rabatowych. Właścicielom sklepów dajemy narzędzia, które umożliwiają planowanie i prowadzenie różnorodnych akcji reklamowych.

Oferowany przez nas system został wyposażony w zaawansowany panel umożliwiający organizowanie różnego rodzaju wyprzedaży, akcji rabatowych i promocji. Akcje promocyjne lub wyprzedaże mogą dotyczyć całego asortymentu, wybranych kategorii lub pojedynczych produktów. Można również przygotować specjalne oferty dla wybranych grup klientów. Istnieje możliwość planowania działań z wyprzedzeniem i wyznaczenia czasu zakończenia akcji. Klientom możemy wyświetlać zegar z czasem pozostałym do końca promocji.

W sklepie możemy prezentować, na stronie głównej, produkt dnia, tygodnia lub miesiąca wraz z rozbudowanym opisem. Sklep umożliwia tworzenie list bestsellerów, nowości czy produktów będących aktualnie na wyprzedaży. Możemy prezentować je na stronie głównej, jak również generować osobne podstrony dla konkretnej akcji.

Kolejną opcją jest tworzenie kodów rabatowych. Mogą to być kody jednorazowe, bez limitu czasowego lub działające w określonym przedziale czasowym. Ich działanie można ograniczyć do wybranej kategorii lub grupy produktów lub nadać dla całego sklepu. Możemy również przyznawać kody wybranym grupom klientów lub wprowadzić minimalne progi zakupowe dla danego kodu.

Zaawansowana strategia koszyka zwiększająca sprzedaż

Jeśli Klient trafił do koszyka, to połowa sukcesu za nami. Niektóre źródła podają, że nawet 70% klientów rezygnuje z kontynuowania zakupów na tym etapie. Powody są różne, ale bardzo często to sama konstrukcja strony koszyka i brak wystarczających danych powodują nieufność klienta i porzucenie koszyka. Na tym etapie musimy dostarczyć klientowi wszelkich informacji, które związane są z dokonaniem transakcji. Czytelnie przedstawić koszty i czas wysyłki, zapewnić o bezpieczeństwie danych i poinformować o oferowanych metodach płatności. Tutaj też możemy przygotować dla Klienta dodatkowe zachęty, które skłonią go do dokonania zakupu właśnie u nas. Nowym klientom możemy zaproponować atrakcyjny rabat na pierwsze zakupy w zamian za zapis do Newslettera, a stałym bywalcom dołączenie do Programu Lojalnościowego.

Koszyk to także idealne miejsce, aby przekonać klienta do większych zakupów. Pokazujemy tu produkty stanowiące komplet lub zestaw z produktami z koszyka. Możemy wskazać również produkty uzupełniające lub wybierane razem przez innych klientów.

Jeśli w danym asortymencie posiadamy produkty w różnej jakości i cenie koszyk to idealne miejsce na pokazanie lepszego i droższego produktu oraz wskazanie jego dodatkowych zalet. Na wzrost konwersji znacząco wpłynie również zaplanowanie odpowiedniego systemu ratowania koszyka. Już w momencie opuszczania sklepu możemy przypomnieć klientowi o czekających w koszyku artykułach. W kolejnych etapach system informuje klienta o porzuconym koszyku poprzez wiadomości e-mail, w których możemy zawrzeć dodatkowe treści edukacyjne lub opnie innych klientów, jak również dodatkowe zachęty w postaci czasowego rabatu na zawartość koszyka.

Intuicyjny i nieskomplikowany proces zakupowy

Finalizacja zakupów to kolejny kluczowy etap gdzie możemy narazić się na utratę klienta. Zwłaszcza jeśli nasz produkt nie jest unikatowy i dostępny w innych sklepach. Jeśli klient zagubi się na tym etapie lub napotka na jakieś trudności, to niestety raczej uda się do konkurencji (nawet jeśli cena jest trochę wyższa), niż sięgnie po telefon, żeby skontaktować się z nami i wyjaśnić problem.

Dlatego też wyposażenie naszego systemu w intuicyjny i prosty proces zakupowy było dla nas szczególnie istotne. Zarówno na urządzeniach stacjonarnych jak i mobilnych zadbaliśmy o czytelny układ i wskazówki, które prowadzą klienta krok po kroku do zakończenia transakcji. Z punktu widzenia sprzedawcy bardzo ważne jest, aby klient dokonujący zakupów założył konto w sklepie. Otwiera to drogę to prowadzenia szeregu działań marketingowych w witrynie jak i prowadzenia marketingu posprzedażowego. Oczywiście system umożliwia klientom zakupy bez rejestracji, ale mamy możliwość zachęcania ich do założenia konta poprzez wskazanie korzyści takich jak np.: udział w PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM, udział w PROGRAMIE POLECEŃ, przygotowanie spersonalizowanych ofert i promocji, dostęp do historii zakupów.

Funkcjonalności budujące trwałą relację z Klientem

Ze względu na dużą konkurencję prawie w każdej branży, sprowadzenie klienta do naszego sklepu i skłonienie go do dokonania pierwszego zakupu bywa czasochłonne i kosztowne. Jeśli już uda się tego dokonać musimy zadbać, aby klient pozostał z nami na dłużej.

W zależności od potrzeb i specyfiki branży możemy zaproponować wdrożenie różnorodnych narzędzi, które sprawią, że klienci będą powracać do naszego sklepu.

  • zaawansowany i zautomatyzowany SYSTEM E-MAIL MARKETINGU
  • zaprojektowany indywidualnie PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
  • skonfigurowany według potrzeb PROGRAM POLECEŃ

Prosty w obsłudze, niezawodny dostosowany do potrzeb system CMS

Pracując nad systemem CMS położyliśmy szczególny nacisk na łatwość obsługi i niezawodność. Już po krótkim szkoleniu każdy użytkownik jest w stanie samodzielnie pracować w systemie i wykonywać z łatwością wszystkie czynności niezbędne w codziennym funkcjonowaniu sklepu. Dodawanie produktów i kategorii, tworzenie promocji i akcji wyprzedażowych, obsługa zamówień i konfiguracja programów oraz ustawienia marketing automation odbywają się bez ingerencji specjalisty.
Dzięki dedykowanym rozwiązaniom każdy projekt jest indywidualnie dostosowany do potrzeb Klienta i specyfiki jego branży. Uwzględniamy na bieżąco wszelkie uwagi Klientów i proponujemy rozwiązania, które usprawniają codzienną pracę w systemie.

Nasz autorki system e-commerce to również gwarancja bezpieczeństwa i stabilności. Nie wymaga instalowania ciągłych aktualizacji i wtyczek jak popularne systemy opensource (np.: Wordpress, Joomla). Klient posiada pełną kontrolę nad system i samodzielnie może wybrać zakres funkcjonalności.
Ponad to wykorzystanie autorskiego systemu daje możliwość wdrażania niestandardowych rozwiązań niedostępnych w innych systemach. Można również rozbudowywać funkcjonalności w miarę powstawania nowych potrzeb lub rozwoju sprzedaży.

B2B – hurtownia internetowa

Wersja B2B systemu e-commerce jest projektowana indywidualnie dla każdego Klienta. Oprócz standardowych mechanizmów istnieje możliwość stworzenia nietypowych funkcjonalności i rozwiązań.

  • Grupowanie klientów - nadawanie poszczególnym grupom klientów indywidualnych warunków handlowych (ceny, rabaty, formy płatności) 
  • Kredyt kupiecki - określanie indywidualnych limitów kredytowych dla poszczególnych klientów 
  • Wybrane treści dostępne po zalogowaniu (np.: wybrany asortyment, ceny, dostępność) 
  • Weryfikacja kont nowych klientów przez administratora 
  • System CRM