Systemy e-commerce

Zalety naszej platformy eCommerce


Oferowany przez nas sklep internetowy oparty jest na wydajnej i nowoczesnej platformie eCommerce wykorzystującej najnowsze technologie: Microsoft ASP.NET MVC i bazy danych MS SQL.

  • możliwość dopasowania rozwiązań pod indywidualne potrzeby klienta
  • możliwość rozbudowy systemu w dowolnym momencie
  • zaawansowane funkcje zarządzające sprzedażą
  • automatyzacja procesów sprzedażowych
  • rozbudowany marketing zwiększający sprzedaż
  • opieka i doradztwo na każdym etapie współpracy

To potężne narzędzie, które przyczyniło się do olbrzymiego sukcesu i intensywnego rozwoju bardzo wielu firm. Niezawodny i przyjazny odbiorcom sklep internetowy umożliwia nie tylko sprzedaż produktów, ale tworzy i buduje trwałe relacje z Klientami. W prosty sposób możemy powiadomić zainteresowanych naszą marką o nowościach, promocjach i ciekawych wydarzeniach związanych z bieżącą działalnością. Oferowany przez nas system został wzbogacony w różnorodne narzędzia wspomagające sprzedaż. Programy lojalnościowe, kody rabatowe lub bony upominkowe uatrakcyjniają ofertę sklepu i przyciągają Klientów. Firmom prowadzącym sprzedaż hurtową proponujemy wyspecjalizowane narzędzia ułatwiające obsługę klientów biznesowych. Nasze rozwiązania projektowane są pod konkretne potrzeby i wymagania.

Funkcje sklepu internetowego


I. Szata graficzna


II. Marketing i wsparcie sprzedaży


- promocje procentowe na wybrany produkt, kategorię produktów
- promocje dla wybranych grup klientów lub indywidualnie dopasowane dla wybranego klienta
- możliwość wybrania daty początkowej i końcowej dla promocji
- zegar odliczający czas do końca promocji
- możliwość zaplanowania promocji z wyprzedzeniem
- zaznaczenie produktów w promocji, które mają się pojawić na stronie głównej
- tworzenie katalogu produktów na promocji
- możliwość prezentacji produktu dnia na stronie głównej
- rozbudowana grafika i opis do produktu dnia na stronie głównej
- tworzenie list produktów na stronie głównej
- tworzenie list produktów w kartotece produktu
- tworzenie katalogów nowości, bestseller’ów, polecanych
- wyprzedaż na poszczególne produkty
- tworzenie katalogu produktów na wyprzedaży
- lista ostatnio oglądanych produktów
- spersonalizowane wiadomości dla klienta odwiedzającego sklep (np.: imienne powitanie, indywidualne promocje lub oferty w oparciu o aktywność klienta w sklepie)
- inteligentna rekomendacja produktów na podstawie poprzednich wizyt klienta w sklepie
- wyświetlanie indywidualnych treści podczas wizyty klienta w sklepie w oparciu o system scoringu
- scoring ogólny określający historię aktywności klienta w sklepie
- scoring dla poszczególnych wizyt klienta w sklepie
- tworzenie kodów rabatowych na kategorię produktów lub na wszystkie produkty
- tworzenie kodów rabatowych dla grup klientów
- tworzenie kodów jednorazowych
- tworzenie kodów bez limitu czasowego lub ważnych w określonym przedziale czasowym
- możliwość dodania indywidualnego opisu i grafiki do kodu rabatowego (np.: pop-up na stronie sklepu)
- możliwość określenia minimalnej kwoty zakupu dla danego kodu rabatowego
- możliwość uzyskania punktów lojalnościowych za wydaną kwotę w sklepie np.(wydane 100 zł klient dostaje 10 pkt), które później może wykorzystać na zakupy w sklepie
- możliwość otrzymania punktów z programu za polecenie sklepu lub produktu gdy osoba, której sklep lub produkt został polecony dokona zakupu w sklepie
- możliwość uzyskania punktów lojalnościowych za rejestrację w sklepie
- możliwość uzyskania punktów lojalnościowych za zapisanie się do newslettera
- automatyczne e-maile do klientów z listą oglądanych produktów
- automatyczny newsletter do klientów, którzy dodali produkty do koszyka lub do listy życzeń
- automatyczne e-maile powitalne dla klientów, którzy dokonali rejestracji w sklepie
- automatyczne e-maile dla klientów, którzy zapisali się do newslettera
- możliwość zaplanowania automatycznych wysyłek newslettera z wybraną treścią (np.: nowości, produkty w promocji lub na wyprzedaży)
- możliwość automatycznego wysyłania newslettera po dodaniu nowych treści w aktualnościach lub na blogu
- możliwość tworzenia i planowania z wyprzedzeniem indywidualnych kampanii mailingowych
- automatyczny e-mail z listą produktów dodanych do koszyka (np.: po 3, 24 i 48 godzinach)
- możliwość dodania kodu rabatowego do automatycznych e-maili
- możliwość stworzenia listy gratisów w zależności od kwoty zamówienia
- możliwość tworzenia oddzielnej podstrony z indywidualną treścią
- spersonalizowane wiadomości dla klienta odwiedzającego sklep (np.: imienne powitanie, indywidualne promocje lub oferty w oparciu o aktywność klienta w sklepie)
- inteligentna rekomendacja produktów na podstawie poprzednich wizyt klienta w sklepie
- wyświetlanie indywidualnych treści podczas wizyty klienta w sklepie w oparciu o system scoringu
- automatyczne e-maile do klientów z listą oglądanych produktów
- automatyczny newsletter do klientów, którzy dodali produkty do koszyka lub do listy życzeń
- automatyczne e-maile powitalne dla klientów, którzy dokonali rejestracji w sklepie
- automatyczne e-maile dla klientów, którzy zapisali się do newslettera
- możliwość zaplanowania automatycznych wysyłek newslettera z wybraną treścią (np.: nowości, produkty w promocji lub na wyprzedaży)
- możliwość automatycznego wysyłania newslettera po dodaniu nowych treści w aktualnościach lub na blogu
- scoringowy system oceny klientów
- system ratowania koszyka
- powiadomienia SMS
- możliwość tworzenia linków afiliacyjnych
- możliwość ustalenia indywidualnych cen dla partnera
- możliwość naliczania punktów lub prowizji za zakup z linku afiliacyjnego partnera
- możliwość przyznawania punktów scoringowych za zakup z linku afiliacyjnego partnera
- web push’e to powiadomienia, które można wyświetlać klientom, którzy opuścili stronę sklepu
- możliwość tworzenia powiadomień web push z poziomu systemu e-commerce
- możliwość polecenia konkretnego produktu
- możliwość polecenia sklepu
- możliwość zintegrowania systemu poleceń z programem lojalnościowym
- możliwość polecania klientom produktów uzupełniających (w kartotece produktu lub koszyku)
- możliwość polecania klientom produktów tego samego rodzaju, ale z wyższej półki (w kartotece produktu lub koszyku)
- możliwość rozmowy z obsługą sklepu
- możliwość wysłania wiadomości, jeżeli obsługa jest niedostępna

III. Rozbudowana kartoteka produktu


IV. Zaawansowane katalogi produktów


V. Zaawansowany panel klienta


VI. Obsługa zamówień


VII. Optymalizacja SEO


VIII. Wielojęzyczność


IX. Integracje


- wystawianie aukcji z poziomu panelu e-commerce
- monitorowanie stanu aukcji na Allegro
- automatyczne generowanie zamówienia w sklepie i aktualizacja stanów magazynowych
- automatyczne generowanie plików bazy danych i automatyczne aktualizacje (np.: w przypadku zmiany cen)
- możliwość wyboru produktów, które zostaną wyświetlone w sklepie na Facebooku
- automatyczne generowanie plików bazy danych i automatyczne aktualizacje (np.: w przypadku zmiany cen)
- możliwość wyboru produktów, które zostaną wyświetlone w sklepie Google Merchant
- Ceneo, Nokaut, Skąpiec lub inne
- PayU, PayPal w wersji podstawowej

X. Statystyki


XI. Wersja mobilna


XII. Bezpieczeństwo i architektura systemu


XIII. B2B


Wersja B2B może zostać dopasowana indywidualnie do branży i potrzeb klienta